Продавець МЕДТЕХНІКА ZENET-ДНІПРО - Медичне та масажне обладнання розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1492 відгуків
+380 (98) 779-87-10
+380 (98) 297-25-55
+380 (95) 879-36-38
МЕДТЕХНІКА ZENET - Товари для здоров'я, затишку та комфорту
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Товар підлягає поверненню або обміну протягом 14 днів з моменту одержання, якщо виявлено істотний недолік (заводський брак), що перешкоджає його використанню за призначенням. До Переліку товарів належної якості, які НЕ підлягають обміну та поверненню, входять продовольчі товари, лікарські препарати, засоби медичного призначення, предмети санітарії, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (в редакції Постанови №1173 від 07.12.2005 року) «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”». Детальний перелік таких товарів наведено на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів: https://consumerhm.gov.ua/2-bez-katehorii/182-tovari-shcho-ne-pidlyagayut-obminu-abo-povernennyu Перелік товарів з асортименту нашої компанії, які НЕ підлягають поверненню: Стільці-туалети, біотуалети, насадки на унітаз, коронки стоматологічні, корсетні товари, мундштуки, рукавички, білизна натільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари для немовлят, будь-які товари та пристрої з санітарним оснащенням. Повернення та обмін товару можливий при дотриманні умов: 1.Наявність чека або підтвердження замовлення. 2.Товар не був у використанні, збережено оригінальне пакування та ярлики. 3.З моменту купівлі минуло не більше 14 днів. 4.Товар не входить до переліку товарів належної якості, які НЕ підлягають обміну та поверненню. Для оформлення повернення/обміну зв'язуйтеся з менеджером. Умови оплати доставки при поверненні та обміні: 1.При обміні товару доставка оплачується покупцем. 2.Відправлення нового товару здійснюється після отримання та перевірки повернутого товару. 3.При поверненні товару вартість доставки також оплачує покупець. 4.Якщо при поверненні не оплачена доставка, її сума утримується з коштів, що повертаються. 5.Ми покриваємо витрати на доставку тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Процедура повернення товару: 1.Зв'яжіться з менеджером для оформлення повернення. 2.Вкажіть номер замовлення, рахунку або транспортної накладної. 3.Заповніть заяву на повернення та надайте реквізити для перерахування коштів. 4.Повернення грошових коштів здійснюється протягом 5 робочих днів після отримання та перевірки товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner