Продавець Медтехніка ТМ ZENET - Медичне та массажне обладнання розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1281 відгук
+380 (95) 887-51-11
+380 (98) 297-25-55
МЕДТЕХНІКА ZENET - Товари для здоров'я, затишку та комфорту
Кошик

Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання

В момент передачі або отримання товару на пошті, у кур'єра, самовивіз), Покупець зобов'язаний перевірити товарний вигляд, комплектацію та відсутність механічних пошкоджень. Перевірити товар на включення вимикання. Після прийому товару, право власності, а також ризик випадкової втрати або пошкодження переходить до Покупця, після чого Продавець не приймає претензій до зовнішнього вигляду та комплектації товару. Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару Продавцем Покупцеві, що підтверджується товарної накладної перевізника, або чеком.

Умови обміну

Настійно радимо, для запобігання непорозумінь, протягом гарантійного періоду зберігати: упаковку в первісному вигляді з повною комплектацією, документ, що підтверджує оплату (банківський чек, або товарну накладну перевізника, якщо товар висланий накладеним платежем),а також його захисну плівку, оскільки для обміну вся техніка повинна мати первісний товарний вигляд без слідів використання.

Умови повернення

Поверненню підлягає тільки той товар належної якості, який не використовувався Вами і який зберіг товарний вигляд, властивості, упаковку, пломби, ярлики. Строк повернення такого товару становить 14 днів, не рахуючи дня покупки товару. Для повернення не сподобався Вам товару належної якості, Ви повинні зберегти розрахунковий документ, що підтверджує купівлю товару (чек або аналогічний документ). Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.

Зверніть увагу:

У разі повернення товару неналежної якості, магазин не бере на себе витрати на пересилку. Для цього, необхідно надати чек за пересилку товару. Якщо надісланий товар поверненню не підлягає, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця. Повернення грошових коштів, у випадку відправки товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця протягом 1-3 днів (залежно від товару та причин повернення). В окремих випадках строки можуть бути більше (якщо необхідно висновок сервісного центру) Якщо товар не працює (пошкоджений), обмін або повернення товару можливе тільки при наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

В гарантійному ремонті може бути відмовлено у разі:

- Природного зносу чи вичерпання ресурсу;

- Ушкодження, виникли внаслідок недбалого відносиння або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);

- Пошкоджень (відмов) техніки або порушення її нормальної роботи, викликані тваринами або комахами;

- Порушення збереження гарантійних пломб;

- Зміни програмного забезпечення або установки програм які призвели до повної або часткової втрати працездатності пристрою;

- Наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або еосторожных дій покупця чи третіх осіб;

- Несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

- Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;

- Пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;

- Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner