повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Будь-який товар може бути замінений або повернутий (не пізніше 14 днів після отримання) при виявленні в ньому суттєвої нестачі (заводського браку ), який робить подальше використання за призначенням цього товару неможливим.
До Переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) входять продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.
Перелік включає і такі непродовольчі товари:
корсетні товари;
зубні щітки;
мундштуки;
рукавички;
тканини;
білизна натільна;
панчішно-шкарпеткові вироби;
товари в аерозольній упаковці;
товари для немовлят
Який товар підлягає обміну, поверненню:
1.Товар, на який є чек
2.Товар в оригінальній упаковці із збереженими ярликами, який не був у вжитку;
3.Товар, після покупки якого не минуло 14 днів.
Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлялося замовлення, причину повернення або обміну товару.
Дані для повернення: Нова пошта м. Дніпро відділення 163 Яценко Наталія +380958793638
Або до магазину Дніпро вул. вокзальна 6
Умови оплати доставки при поверненні:
1.При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається.
2.При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця.
3. Якщо товар не відповідав опису , доставку в обидві сторони оплачує продавець.
Щоб зробити обмін, повернення товару належної якості вам необхідно: Написати повідомлення в чат, в Viber, або зателефонувати за цим номером +380958793638.
Процедура повернення товару належної якості;
1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути сплачений товар;
2.Повідомте № накладної посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Повернення коштів проводиться протягом 5 робочих днів після отримання товару. Повернення коштів проводиться на картку.
Процедура повернення товару неналежної якості;
1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути сплачений товар;
2.Повідомте номер накладної посилки та номер банківської картки для повернення коштів;
3. Повернення коштів проводиться протягом 5 робочих днів після отримання товару. Повернення коштів проводиться на картку.
Ми покриваємо витрати на постачання тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо продукт має належну якість, витрати несе клієнт.
Повернення товару належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів»