Ви можете повернути товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші, якщо товар: не пошкоджений і його не використали;

Повернення товарів
14 днів на роздуми!
Ви можете повернути товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші, якщо товар:
-
не поврежен і його не використали;
-
у повній комплектації (включаючи всі наявні деталі та інструкції)
-
з непошкодженою упаковкою;
-
без ознак зовнішнього втручання (для електроприладів).
Ознайомтеся з умовами повернення більш детально:
УМОВИ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)
-
Гарантія на товар дійсна тільки при наявності гарантійного талона, який повинен бути заповнений належним чином із зазначенням найменування товару та іншої інформації про товар (за наявності), дати продажу, ПІБ та підпис покупця, терміну гарантії, підпису та печатки компанії. Не допускається наявність виправлень і слідів коригування інформації в гарантійному талоні.
-
Гарантійне обслуговування надається тільки протягом строку дії гарантії.
-
Пересилання товару в Компанію здійснюється за рахунок покупця (див. процедуру здійснення гарантії (повернення).
-
Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації, а також у випадках:
-
якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або очевидна спроба самостійного ремонту;
-
якщо були виявлені самостійні зміни конструкції або схеми виробу, або коли товар або його частина експлуатуються не за призначенням або в непередбачених умовах.
Гарантія не поширюється на наступні несправності:
-
механічні пошкодження і пошкодження від води або вологого середовища застосування;
-
пошкодження від попадання всередину товару механічних предметів, тварин, комах, рідини та інших речовин;
-
пошкодження в результаті стихійного лиха (вогонь, підтоплення тощо);
-
пошкодження, викликані невідповідністю державним стандартам систем електроживлення, кабельних мереж, джерел сигналу і інших пристроїв, які працюють і підключаються до виробу;
-
пошкодження від аварій в електромережі;
-
пошкодження від використання спільно з нестандартними і саморобними пристроями.
ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)
1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії і отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів і матеріалів, з яких Покупець звертається в Компанію:
-
товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, повернення;
-
повний комплект аксесуарів і частин товару згідно інструкції по експлуатації;
-
розрахунковий документ (чек, квитанція) – документ, який підтверджує факт придбання товару;
-
рахунок-замовлення,
-
листок-повернення, який має бути заповнений належним чином (Ви можете завантажити його тут);
-
повний комплект технічної документації (інструкція по експлуатації, гарантійний талон на товар тощо).
2. Зазначений комплект матеріалів і документів покупець повинен направити Компанії за адресою: Дніпропетровськ, проспект Карла Маркса, 119 А, магазин ZENET - Товари для здоров'я"
або Дніпропетровськ, Нова пошта склад № 21, Яценко Н,В, 0958793638
3. Посилки приймаються Компанією виключно за формою поштового відправлення на скарб № 21 ― новою поштою. (проста посилка без післяплати). Посилки, відправлені на умовах післяплати і з застосуванням інших форм поштових відправлень, не будуть прийматися Компанією.
4. У разі, якщо покупець вирішив повернути Компанії товар і отримати назад кошти, вони будуть спрямовані на карту Приват банку (надану покупцеві). готівкою в магазині, або іншим зручним способом за узгодженням. Покупця протягом 30 (тридцяти) робочих днів, з моменту отримання Компанією повного комплекту документів і матеріалів, зазначених вище (п. 1. цих правил).
5. В случае, если Покупатель решил обменять товар на аналогичный в течение гарантийного срока, новый товар будет отправлен Покупателю без наложенного платежа по почте в течение 30 (тридцати) рабочих дней с момента получения Компанией полного комплекта документов и материалов, указанных выше (п.1. настоящих правил).
6. После обращения клиента за гарантийным обслуживанием, специалисты Компании, согласно п. 12 ст. 14 и п. 4 ст. 19 Закона Украины 'О защите прав потребителей', проведут экспертизу и первичную диагностику товара для установления характера выявленных недостатков и причин их появления. Если все положения этого гарантийного талона выполняются, клиенту будет предложено гарантийное обслуживание. Если гарантийный ремонт не может быть проведен в стандартный срок, клиенту предлагается обмен товара или возврат денег, в соответствии с требованиями действующего законодательства Украины.
7. Доставка товара в случае обмена товара или его возврата осуществляется покупателем за собственный счет.
8. По вопросам, касающимся товара и гарантийных обязательств, Покупатель может обратиться в Компанию по телефону: 056-770-81-11, 056-7160086, 0958793638
9. Будем благодарны за присланные в адрес Компании пожелания по улучшению работы компании и ее товаров.
Согласно украинскому законодательству НЕ подлежат возврату / обмену:
-
корсетные товары
-
парфюмерно-косметические товары
-
зубные щетки
-
аппараты для бритья
-
расчески, гребешки, массажные щетки
-
перчатки
-
тюлегардинные и кружевные полотна
-
белье нательное
-
білизна постільна
-
панчішно-шкарпеткові вироби
-
товари в аерозольній упаковці
-
вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
-
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння
- Інноваційна технологія сну!У цей нестабільний час пропонуємо Вам апаратну технологію міцного сну. Ніякої хімії та фармацевтики з Авто CPAP апарат!Повна версія статті
- Новинки!!! Велике обладнання за низькими цінами!Найвигідніша пропозиція на кисневе обладнання від нового партнера! Кількість обмежена, європейська якість, а ціна народна!Повна версія статті